Gyakori kérdések

EREDETISÉG

A BALAZS KICKS-en eredeti termékek taláhatóak?

-Garantáljuk, hogy minden termék eredeti, több éves tapasztalat áll mögöttünk, az ímént említett tapasztalatnak köszönhetően széles ismerettségi körrel rendelkezünk ami azt eredményezi, hogy kizárólag eredeti sneakereket szerzünk be, melyek dokumentáltan visszakövethetők az első, hivatalos forgalmazó általi értékesítésig.

 

Honnan származnak a BALAZS KICKS-en kapható cipők?

-A világ minden pontjáról vannak megbízható partnereink kapcsolatrendszerünknek hála, akik kizárólag eredeti sneakerekkel foglalkoznak.

 

Van-e legit check kérésre lehetőség?

-Minden termék ami a BALAZS KICKS-ben kapható, egyesével megvizsgált termék az eredetiséget illetően amit az évek során gyűjtött rengeteg információval 100%-ban garantálni tudunk.

A legit checket azonban máshol megvásárolni szándékozott/megvásárolt cipők esetében nem tudjuk biztosítani, így kérjük legit check kérdések ügyében ne hozzánk fordulj.

FIZETÉS

Hogyan tudok fizetni a webshopon?

Két féle módon tudsz fizetni;
Az egyik a bankkártyás fizetés, ahol Ft-ban történik a tranzakció, és a BALAZS KICKS nem fér hozzá és nem tárolja banki vagy kártya adataidat. Illetve titkosított, biztonságos módon történik a tranzakció az OTP simple rendszerén keresztül.

A másik az utánvét, ez azt jelenti hogy checkoutnál kiválasztod a (COD)- cash on delivery opciót ami a következőt jelenti: átvételkor kell fizetned, kézbesítéskor készpénzben. Az ország bármely részére szállítunk.

Amelyik neked kényelmesebb azt válaszd, és már megy is hozzád a termék.

 RENDELÉS

Miután megvásároltad a kívánt terméket, kapsz arról egy visszaigazoló E-mailt, és hamarosan küldjük a rendelésed számláját.

 

a BALAZS KICKS-en minden termék készleten van?

A webshopban a termékek budapesti raktárunkban, vagy külföldi partnereinknél készleten vannak, illetve a webshopon külföldi partnereknél is vannak termékek consigmentben.

A rendelésed után minden esetben ellenőrizzük a termék tényleges elérhetőségét, mert - mint minden webshopban - viszont nálunk is előfordulhat készlethiány. Ezért a BALAZS KICKS a rendelés lehetőségének törlését akár több munkanap után is fennttartja. Természetesen 100%-ban visszatérítésre kerül a rendelésed összege.

Hány nap a kiszállítási idő?

Garantálni nem tudjuk a pontos időt, a külföldi partnereinktől érkező cipőknél mindenképpen hosszabb időre kell számítani. 
Az átlagos szállitási idő 2-14 munkanapig tart. Amint úton van hozzád a csomag küldünk neked egy értesítést.

 Melyik cég szállítja ki a rendelt terméket?

Termékeinket a GLS Hungary szállítja.

RENDELÉSED MEGÉRKEZÉSE UTÁN

A webshopon rendelt termékeket az átvételtől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül lemondhatod, ez a hatályos törvények által biztosított elállási jogod.

Az elállást a balazskicks.help@gmail.com E-mail címen tudod jelezni a rendelésszámod megadásával. A rendelt terméket saját költségre és felelősségre tudod visszaküldeni.

Ne hordd a megrendelt terméket, mert csak hordatlan, újraértékesítésre alkalmas állapotú terméket tudunk visszavenni.

Ha lemondanád a rendelést, akkor azt minél előbb, lehetőség szerint a kiküldés előtt tedd meg, így a becsomagolás és kiküldés már nem történik meg.

GARANCIA

Bár a BALAZS KICKSEN teljesen új használatlan termékek találhatóak, ennek ellenére-

Resell termékeink újnak nem minősülő, egytől egyig hivatalos viszonteladótól származó, eredeti, soha nem hordott termékek, melyek csak újraértékesítésük (resell) miatt minősülnek jogilag használt termékeknek. Jótállás nem vonatkozik rájuk, kellékszavatossági jogaidat viszont ugyanúgy tudod érvényesíteni, mint a weboldalon vásárolt többi termék esetében, egyetlen különbséggel: a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el! Természetesen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a szerinti elállási jog is megillet téged, vagyis 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhatsz a szerződéstől.

A termékekre egy év kellékszavatosságot vállalunk: ha ebben az időszakban visszahozod egy olyan hiba miatt, amiről bebizonyosodik, hogy rendeltetésszerű használat mellett, gyártási hibára visszavezethetően történt, akkor ezt írd le, küldj róla képet, írd le a vásárlás dátumát és a megrendelés vagy a számla/nyugta számát a balazskicks.help@gmail.com-ra.

Ha részletes kérdésem van egy termékről, kihez fordulhatok?

Fontosnak tartjuk, hogyha bármilyen kérdésed van például milyen méretet rendelj egy adott cipőből stb, bátran fordulj hozzánk segitségért amit nyugodtan írj meg privát üzenetben a @balazs_kicks Instagramm oldalunkon, ahol a lehető leggyorsabban, és leghatékonyabban fogunk Neked megválaszolni.

INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS

Van lehetőség rá, ha úgy gondolod hogy valami ötleted lenne írd le pontosan a balazskicks.help@gmail.com-ra